Wat ben ik blij dat Life4HSP er is!
Dankzij hun inzet is er opnieuw een onderzoek naar de spierziekte HSP mogelijk gemaakt.
Vandaag mocht ik op intake komen voor dit nieuwe onderzoek en kreeg ik te horen dat ik ben goedgekeurd als één van de deelnemers. Dat voelt bijzonder en hoopgevend.
Leven met een zeldzame ziekte betekent helaas ook dat onderzoek vaak schaars is. Juist daarom is dit zo ontzettend belangrijk. Ik hoop van harte dat dit onderzoek bijdraagt aan betere behandelingen en meer kwaliteit van leven voor iedereen met de spierziekte HSP.
Daarom stel ik toch een beetje brutaal deze vraag: wil jij helpen om meer onderzoek mogelijk te maken? Elke bijdrage, groot of klein, maakt verschil.
Doneer via:
https://life4hsp.community-fundraising.com/fundraisers/michiel-van-t-erve
Namens iedereen die leeft met de spierziekte HSP: dankjewel.

Geef een reactie